هنگامی که راهبه ای در صومعه ای دورافتاده ادعا می کند که حامله شده است، واتیکان تیمی از کشیش ها را برای تحقیق می فرستد. آنها نگران یک پیشگویی باستانی مبنی بر اینکه زنی پسران دوقلو به دنیا خواهد آورد هستند. یکی مسیح و دیگری ضد مسیح.

تصاویر فیلم Deliver Us

تیزر فیلم نجاتمان ده

اطلاعات بیشتر

دانلود فیلم نجاتمان ده 2023

عوامل فیلم Deliver Us

درباره فیلم نجاتمان ده

ما را آزاد کن (به انگلیسی: Deliver Us) یک فیلم ترسناک مذهبی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد به کارگردانی لی روی کونز و کرو انیس و نویسندگی لی روی و کین کونز. لی روی کونز، ماریا ورا راتی، الکساندر سیدیگ، ژان کیمل و توماس کرچمان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. این فیلم درباره زنی است که در شرف به دنیا آوردن پسران دوقلو است که بر اساس پیشگویی های باستانی به ترتیب مسیح و دجال به دنیا می آیند.

Deliver Us اولین بار در جشنواره فیلم Popcorn Frights در 10 اوت 2023 به نمایش درآمد و توسط Magnet Releasing در 29 سپتامبر 2023 در ایالات متحده منتشر شد.

Synopsis

When a nun in a remote convent claims immaculate conception, the Vatican sends a team of priests to investigate, concerned about an ancient prophecy that a woman will give birth to twin boys: one the Messiah, the other the Anti-Christ

شما می توانید فیلم بسیار زیبای Deliver Us 2023 را با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

Suorce

فیلم Deliver Us در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Deliver Us

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!