رد، دختر ملکه قلب‌ها، و کلوئه، دختر سیندرلا را دنبال می‌کند تا با سفر در زمان به عقب با استفاده از ساعت جیبی خرگوش سفید، Auradon را نجات دهند تا جلوی رویدادی را بگیرند که عواقب بدی به همراه دارد.

تصاویر فیلم Descendants: The Rise of Red

تیزر فیلم نوادگان : ظهور رد

اطلاعات بیشتر

دانلود فیلم نوادگان: ظهور قرمز 2024

عوامل فیلم Descendants: The Rise of Red

درباره فیلم نوادگان: ظهور قرمز

Descendants: The Rise of Red یک فیلم موزیکال فانتزی به کارگردانی جنیفر فانگ بر اساس فیلمنامه ای از دن فری و راسل سامر است. این فیلم که توسط دیزنی + تولید شده است، چهارمین فیلم از مجموعه Descendants خواهد بود که یک اسپین آف از سه فیلم قبلی است. این فیلم در 12 ژوئیه 2024 در دیزنی + و 9 آگوست 2024 در کانال دیزنی پخش خواهد شد.

کایلی کنترال و مالیا بیکر به ترتیب در نقش های رد (دختر ملکه قلب ها از آلیس در سرزمین عجایب) و کلویی چارمینگ (دختر سیندرلا و شاهزاده جذاب از سیندرلا) بازی می کنند. China Anne McClain و Melanie Paxton به ترتیب نقش‌های Uma و Fairy Godmother را از فیلم‌های قبلی Descendants تکرار می‌کنند. نقش سیندرلا و شاه جذاب را براندی و پائولو مونتالبان بازی می‌کنند که قبلاً نسخه‌هایی از شخصیت‌ها را در اقتباس تلویزیونی سیندرلا در سال 1997 بازی کرده بودند.

Synopsis

Follows Red, daughter of the Queen of Hearts, and Chloe, daughter of Cinderella, as they team up to save Auradon by traveling in back in time using the White Rabbit’s pocket watch, to stop an event that would cause grave consequences

شما میتوانید فیلم بسیار زیبای Descendants: The Rise of Red 2024 را با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم Descendants: The Rise of Red در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Descendants: The Rise of Red

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!