در آستانه جنگ جهانی دوم، دو تن از بزرگ‌ترین ذهن‌های قرن بیستم، سی. اس. لوئیس و زیگموند فروید، برای نبرد شخصی خود بر سر وجود خدا با هم همگرا می‌شوند. این فیلم زندگی فروید و لوئیس را در گذشته، حال و از طریق فانتزی در هم می آمیزد و از محدوده مطالعه فروید در سفری پویا بیرون می زند.

تصاویر فیلم Freud's Last Session

تیزر فیلم منطقه آخرین جلسه فروید

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم Freud's Last Session

درباره فیلم منطقه آخرین جلسه فروید

آخرین جلسه فروید (به انگلیسی: Freud’s Last Session) یک فیلم درام محصول سال ۲۰۲۳ با بازی آنتونی هاپکینز، متیو گود، لیو لیزا فرایز، جودی بالفور، جرمی نورتام و اورلا بردی است. این بر اساس نمایشنامه ای به همین نام اثر مارک سنت ژرمن است که خود بر اساس کتاب پرسش خدا اثر آرماند نیکولی ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی متیو براون و نویسندگی سنت ژرمن ساخته شده است.

آخرین جلسه فروید در جشنواره AFI 2023 در 27 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. Sony Pictures Classics این فیلم را در 22 دسامبر 2023 در ایالات متحده منتشر کرد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

Synopsis

Freud invites iconic author C.S. Lewis to debate the existence of God. And his unique relationship with his daughter, and Lewis’ unconventional relationship with his best friend’s mother

شما می توانید فیلم بسیار زیبای Freud’s Last Session 2023 را با دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم Freud's Last Session در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Freud's Last Session

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!