یک معلم تاریخ بد اخلاق در یک مدرسه شبانه‌روزی دورافتاده، مجبور می‌شود تعطیلات را در دانشگاه با یک دانش‌آموز پردردسر که جایی برای رفتن ندارد، بماند...

تصاویر فیلم The Holdovers

تیزر فیلم جاماندگان

اطلاعات بیشتر

عوامل فیلم The Holdovers

درباره فیلم جاماندگان

جاماندگان (انگلیسی: The Holdovers) فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی الکساندر پین و نویسندگی دیوید همینگسون است. داستان این فیلم در سال‌های ۱۹۷۰–۱۹۷۱ اتفاق می‌افتد و به یک آموزگار مطالعات کلاسیک سخت‌گیر (با بازی پل جیاماتی) در مدرسهٔ شبانه‌روزی واقع در نیو انگلند می‌پردازد که مجبور می‌شود در تعطیلات کریسمس چند دانش‌آموز که جایی برای رفتن ندارند را همراهی و از آن‌ها مراقبت کند. داواین جوی رندالف و دومینیک سسا به‌ترتیب نقش مدیر خدمات پذیرایی مدرسه و دانش‌آموزی که در خوابگاه مدرسه می‌ماند را بازی می‌کنند.

جاماندگان در پنجاهمین جشنواره فیلم تلیوراید در ۳۱ اوت ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ به‌وسیلهٔ فوکس فیچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بیش از ۴۲ میلیون دلار فروش داشت. جاماندگان همچنین به‌عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم و انستیتوی فیلم آمریکا برگزیده و برندهٔ دو جایزه در مراسم گلدن گلوب شد. در مراسم اسکار این فیلم در پنج رشته شامل بهترین فیلم و در مراسم بفتا در هفت رشته شامل بهترین فیلم نامزد شد.

Synopsis

A cranky history teacher at a remote prep school is forced to remain on campus over the holidays with a grieving cook and a troubled student who has no place to go

شما می توانید فیلم بسیار زیبای The Holdovers 2023 را با دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم The Holdovers در ویکی پدیا

بازیگران فیلم The Holdovers

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!