دختر 16 ساله ای که دچار اختلال وسواس فکری-عملی است، با وجود وضعیت روانی پیچیده اش سعی دارد عشق و خوشبختی را پیدا کند.

تصاویر فیلم Turtles All the Way Down

تیزر فیلم عقب گرد ناتمام

اطلاعات بیشتر

دانلود فیلم عقب گرد ناتمام 2024

عوامل فیلم Turtles All the Way Down

درباره فیلم عقب گرد ناتمام

عقب گرد ناتمام (Turtles All the Way Down) یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جان گرین در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این فیلم را هانا مارکس بر اساس فیلمنامه ای از الیزابت برگر و آیزاک آپتاکر کارگردانی کرده و ایزابلا مرسده در آن ایفای نقش می کند. داستان درباره یک نوجوان 16 ساله مبتلا به اختلال وسواس فکری-اجباری است که به دنبال ناپدید شدن یک میلیاردر است.

توسعه پروژه در فاکس 2000 پیکچرز در دسامبر 2017 آغاز شد، برگر و آپتاکر به عنوان فیلمنامه نویس اعلام شدند و مارکس قرار است آن را در ژانویه 2019 کارگردانی کند. از آنجایی که شرکت والت دیزنی، قرن بیست و یکم فاکس، شرکت مادر فاکس 2000 پیکچرز را خریداری کرد، دیزنی فاکس را تعطیل کرد. 2000 و پروژه را به چرخش درآورد، تا اینکه در نهایت توسط New Line Cinema خریداری شد. مرسده، که در اقتباس دیگری از کار گرین، بگذار برف (2019) بازی کرده بود، در فوریه 2022 معرفی شد. عکاسی اصلی در آوریل همان سال در سینسیناتی آغاز شد و در ژوئن به پایان رسید.

Turtles All the Way Down در 2 می 2024 در سرویس استریم مکس منتشر شد.

Synopsis

A teenager with OCD tries to solve a mystery surrounding a fugitive billionaire

شما می توانید فیلم بسیار زیبای Turtles All the Way Down 2024 را با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم Turtles All the Way Down در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Turtles All the Way Down

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!