این فیلم تا حدی از رابطه 27 ساله خود ساریف با شریک زندگی اش حنان کتان که یکی از تهیه کنندگان فیلم بود الهام گرفته شده است.[2] کاتان و فرزندان این زوج، لوکا و اتان ساریف-کتان، همگی نقش‌های مکمل کوچکی در فیلم داشتند.

تصاویر فیلم Polarized

تیزر فیلم قطبی شده

اطلاعات بیشتر

دانلود فیلم قطبی شده 2023

عوامل فیلم Polarized

درباره فیلم قطبی شده 2023

Polarized یک فیلم درام بریتانیایی-کانادایی به نویسندگی و کارگردانی شمیم ​​شریف است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم هالی دوو در نقش لیزا، یک دختر کشاورز جوان اهل مانیتوبا است که توسط مدیر دالیا (ماکسین دنیس) پس از یک طغیان عصبانی و بی‌حساس نژادی از کارش اخراج می‌شود، اما این دو زن پس از آن رابطه‌ای عاشقانه برقرار می‌کنند که این موضوع را مورد آزمایش قرار می‌دهد. شکاف ها و شکاف ها در جامعه پیرامون نژاد، مذهب و تمایلات جنسی.

از بازیگران آن می توان به هشام هامود، آبراهام آستو، تارا ساموئل، الی جمال، ساندریلا موهانا، پیتر بو غنام، باراکا رحمانی، پل اسیمبره، کریس سیگوردسون، دارن مارتنز، آدام هرتیگ، گابریل دنیلز، جان بی لو، مارینا استفنسون کر اشاره کرد. ، سارا کانستیبل، رابرت ناهوم، هیزل ونزون، کمال چیوآ، کالین فورلان و بروک پالسون.

Synopsis

Lisa, an aspiring songwriter, whose farming family has suffered foreclosure is forced to work at a new, ‘urban farm’ where she meets Dalia. Her casual racism leads her to be fired but the women end up drawn into a passionate affair

شما می توانید فیلم بسیار زیبای Polarized 2023 را با زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت میکس مووی دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

فیلم Polarized در ویکی پدیا

بازیگران فیلم Polarized

ارسال دیدگاه

این دیدگاه داستان فیلم را لو می دهد!